D-Jeugd SV Graftdijk overtuigd Zaalkampioen!

De D-Jeugd van SV Graftdijk speelde afgelopen zondag thuis, in de Oosterven, hun Kampioenswedstrijd. Dit top-team, o.l.v. trainster/coach Marieke Schrama, won overtuigd met 17-8.

Het vele publiek die was gekomen om ze aan te moedigen, genoot van een leuke, sportieve wedstrijd.

Dit team heeft maar 1 wedstrijd met 7-6 verloren en 1 wedstrijd met 11-11 gelijk gespeeld, bijna ongeslagen kampioen dus. Nà de wedstrijd ontvingen de meiden bloemen en een mooie medaille en werd er van het kampioenschap genoten!

Op de foto v.l.n.r.: Sara Twint, Fiene de Boer, Milou Blaauw, Sofie Kaptein, Anne Duinmaijer, Lisanne Smit, Tess van Homoed, Fleur Groot en trainster/coach Marieke Schrama. Liggend:  Noa Strijbis